Національний науково-дослідний інститут з кібербезпеки Польщі (NASK) виявив політичну рекламу у Facebook, яка можливо була фінансована з-за кордону. Ці рекламні матеріали були спрямовані на польську аудиторію під час виборчої кампанії. NASK стверджує, що акаунти, які розміщували цю рекламу, витратили більше коштів за останні сім днів, ніж будь-який офіційний виборчий штаб. Не уточнюється, з якої країни могла надходити фінансова підтримка. Важливо відзначити, що в неділю в Польщі відбудеться перший тур президентських виборів, у якому беруть участь кілька кандидатів. Польська влада попереджала про можливі загрози з боку російського шпигунства, саботажу та кібератак, оскільки Польща є ключовим центром підтримки України.
У Польщі виявили зовнішнє фінансування виборчої кампанії
