За даними Bloomberg, дохід від базових нафтових танкерів досяг найвищого рівня з часів початку пандемії. Це сталося через зростання світової пропозиції нафти та санкцій, які підштовхують попит на судна, що не фігурують у відомому “тіньовому флоті”. За даними Балтійської біржі, прибуток суден, які можуть перевозити великі обсяги сирої нафти з Близького Сходу до Китаю, зросли на 40% і становлять $125 000 на день. Це найвищий показник з квітня 2020 року, коли пандемія змусила трейдерів тримати нафту на кораблях. Ці ставки зростають через збільшення світових постачань нафти та збільшення видобутку як у межах ОПЕК+, так і поза нею. Недавно США ввели санкції проти кількох великих російських нафтових компаній, що також призвело до зростання цін, оскільки деякі нафтопереробні почали шукати альтернативні джерела постачання.
Нафтові танкери б’ють рекорди прибутковості – ЗМІ
