Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Новини культури - Поплавський розповів, як будувати український бренд в соціальних мережах

Президент Київського університету культури Михайло Поплавський провів майстер-клас, де обговорював розвиток українського контенту в інтернеті. Він наголосив на важливості популяризації українських проєктів та культурних цінностей через соціальні мережі. Поплавський вважає, що соціальні мережі – це основний засіб комунікації у сучасному світі, а також платформа для побудови власного бренду. В ході майстер-класу він поділився прикладами успішних проєктів з мільйонами переглядів та наголосив на важливості присутності в трендах для досягнення успіху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *