YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Технології - YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

З середини серпня на YouTube багато авторів спостерігають зниження кількості переглядів своїх відео. Деякі випадки показують, що перегляди впали майже вдвічі. Хоча Google не підтверджує цю інформацію офіційно, дані аналітиків та невиразні заяви компанії вказують на те, що причиною може бути використання блокувальників реклами. Деякі ютубери зауважують, що перегляди з різних пристроїв залишаються стабільними, а от з комп’ютерів вони скоротилися на половину. Google зазначив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на зниження переглядів, доходи від реклами залишаються на попередньому рівні, що може означати, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники реклами поширені найбільше. YouTube також відкинув версії про вплив нових інструментів перевірки віку на основі штучного інтелекту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *