Зростає частка жінок-гравчинь онлайн-казино – дослідження

Без категорії - Зростає частка жінок-гравчинь онлайн-казино - дослідження

В 2025 році помітно зростає частка жінок серед користувачів онлайн-казино, зокрема в сегменті слот-ігор, і це є однією з кдючових тенденцій ринку азартних ігор. Про це свідчить звіт компанії Business Research Company Революціонізація світового ринку азартних ігор за 2025 рік – розмір ринку, тенденції та глобальний прогноз на 2025-2034 роки, опублікований на порталі EIN Presswire.
“Світовий ринок азартних ігор зазнав значного зростання за останні роки, і очікується, що ця тенденція продовжиться протягом наступного періоду. Він зросте з $572,55 млрд доларів у 2024 році до $618,69 млрд у 2025 році. Помітне зростання протягом періоду можна пояснити, головним чином, зростанням ринків, що розвиваються, значним збільшенням кількості жінок-гравців та збільшенням ставок на кіберспорт”, – говориться в повідомленні.
Наразі одним із ключових драйверів ринку стало зростання популярності брендованих слотів – ігор, заснованих на відомих фільмах, серіалах, музичних брендах і культурних феноменах.
“Брендовані слоти апелюють до ширшої аудиторії, особливо до жінок, які цінують якісний візуал, знайомий сюжет і емоційне занурення”, – зазначають автори дослідження.
Прогнози показують, що світовий ринок азартних ігор продовжить зростати і досягне $754,78 млрд до 2029 року.
“Ключовими факторами зростання в прогнозований період можна пояснити легалізацію азартних ігор, швидку урбанізацію, зростання використання соціальних мереж та зростання населення. Основні тенденції, які домінуватимуть у прогнозований період, включають значні інвестиції в азартні ігри з використанням технологій доповненої реальності (AR) та віртуальної реальності (VR), впровадження передових технологій для запровадження живих казино, посилення уваги до спортивних ставок, зосередження на пропонуванні мобільних азартних послуг, онлайн-казино, впровадження криптовалют для забезпечення прозорості транзакцій, інвестиції в брендовані ігрові автомати та азартні послуги через додатки для смарт-годинників, надання офшорних послуг ставок”, – пишуть автори звіту.
Коментуючи глобальні тенденції, директор української компанії Casino UA Олександр Бабенко наголосив, що подібні тренди дедалі більше враховуються і локальними операторами.
“Ми бачимо, що й в Україні попит на брендовані продукти зростає. Це особливо помітно серед молодшої аудиторії та жінок. Українські гравці швидко підхоплюють глобальні тренди, і зараз важливо, щоб легальні оператори встигали адаптувати свої портфелі ігор до нових очікувань користувачів”, – сказав він.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *