У Росії витрати на державну пропаганду досягли нових рекордних показників. У проекті бюджету на 2026 рік передбачено збільшення фінансування державних телеканалів, ЗМІ та пропагандистських проектів в інтернеті на 146,3 млрд рублів. Це вище, ніж річний бюджет деяких регіонів Росії. Головними одержувачами коштів будуть державні ТВ-канали, а також держагентства, такі як РИА Новости і ТАСС. Незважаючи на щедре фінансування, аудиторія провладних медіа почала скорочуватися. Наприклад, кількість глядачів деяких програм зменшилася на 25-30%. Втрати трафіку в інтернеті також помітні, наприклад, газета “Комсомольская правда” втратила третину своєї аудиторії за добу.
Витрати Кремля на державну пропаганду сягли нового рекорду
