Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Авто новини - Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Японський автовиробник Suzuki оновив свій логотип, який використовувався з 1958 року, вперше з 2003 року. Новий дизайн логотипу залишає форму знакового “S”, але тепер виглядає плоскіше з тонкими контурами по краях і матовим сріблястим кольором, що нагадує алюміній. Хромоване 3D-оформлення більше не використовується. Представники компанії пояснюють, що таке оновлення логотипу відповідає сучасним вимогам, адже новий дизайн краще виглядає на екранах смартфонів та в цифровому середовищі і є більш екологічною альтернативою у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі заявив, що новий логотип відображає прагнення компанії бути ближче до клієнтів і створювати для них цінність, а також готовність приймати виклики нової епохи. Оновлений знак спершу з’явиться на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show у жовтні 2025 року, а потім буде поступово впроваджений у всі серійні моделі автомобілів Suzuki. Благодаря незмінним пропорціям, новий логотип можна встановити навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності оновлення дизайну.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *