У серпні частка Tesla на ринку електромобілів у США значно знизилася до найнижчого рівня за вісім років. Як повідомляє Reuters, компанія Ілона Маска втратила позиції, зайнявши лише 38% ринку, що є найнижчим показником з 2017 року. Причиною цього стали зростання конкуренції від інших виробників, які активно пропонують знижки та вигідні умови лізингу. Наприклад, Hyundai, Honda, Kia та Toyota збільшили продажі своїх електрокарів завдяки різноманітним акціям. Водночас, Tesla також збільшила продажі, але цього виявилося недостатньо, щоб утримати свою частку ринку. Оновлення модельного ряду також відіграє свою роль у цій ситуації, оскільки останні нові моделі виявилися менш успішними, ніж попередні. Крім того, політична діяльність Ілона Маска та його співпраця з президентом США Дональдом Трампом, яку він припинив після конфлікту у травні, також негативно вплинули на сприйняття бренду серед американців. Tesla також опинилася під розслідуванням через затримки у поданні звітів про аварії з використанням систем Autopilot та Full Self-Driving.
Частка Tesla на авторинку в США впала до восьмирічного мінімуму
