Нідерландська авіакомпанія KLM повідомила своїх клієнтів про те, що сталося проникнення до їхніх персональних даних, таких як імена та контактна інформація. Проте компанія стверджує, що конфіденційні дані залишаються в безпеці, оскільки витік стався через несанкціонований доступ до зовнішньої платформи, яку використовують KLM та Air France для обслуговування клієнтів. Команди з безпеки IT авіакомпанії вже вжили заходів для усунення проблеми та запобігли подібним інцидентам у майбутньому. Варто зазначити, що внутрішні системи Air France і KLM залишаються недоторканними, і ніякі чутливі дані, такі як паролі або дані про кредитні картки, не були вкрадені. Компанія повідомила про цей випадок до Національного органу із захисту персональних даних і радить клієнтам бути обережними щодо підозрілих листів та дзвінків.
Авіакомпанія KLM попередила про витік даних клієнтів через кібератаку
