У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників скоротилися на 2% порівняно з попереднім роком, що є вже п’ятим кварталом поспіль зі зменшенням, повідомляє Counterpoint Research. Головними причинами цього стали сповільнення росту на індійському ринку та скорочення постачання Apple Watch. Проте, Китай показав зростання на 37%, що є найвищим показником з кінця 2020 року. Apple, незважаючи на 9% спад, залишається лідером завдяки збільшенню користувацької бази iOS. Huawei та Xiaomi також показали значне зростання завдяки різноманітному асортименту та конкурентоспроможним цінам. Samsung, натомість, втратив 18% через втрату попиту на старі моделі годинників. Споживачі все частіше обирають моделі в ціновому діапазоні $100-200, де спостерігається зростання на 21%. Дитячі смарт-годинники також набирають популярності. Інтеграція ШІ, покращені сенсори здоров’я та сертифікація як медичних пристроїв сприятимуть відновленню ринку. Попит також зрушується в бік преміальних моделей з високою функціональністю та глибшою інтеграцією в екосистеми.
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль
