У статті обговорюється важливість використання ігор для розвитку соціальних та емоційних навичок у дітей задовго до початку навчання у школі. Зазначається, що гра не лише допомагає дітям розуміти власні емоції, але й вчить їх емпатії, співпраці, вирішенню конфліктів та відповідальності. Різні типи ігор, такі як рольові, настільні, будівельні та інші, сприяють формуванню різних соціальних навичок у дітей. Важливо підкреслити, що результати ігор виявляються не лише під час гри, а й у поведінці дитини у повсякденному житті, допомагаючи їм адаптуватися до змін, виражати почуття конструктивно та будувати міцні стосунки з іншими. Гра може мати довгострокові позитивні наслідки, зокрема зменшення тривожності та агресії, зміцнення самооцінки, розвиток моральних цінностей, покращення навичок співпраці та готовність до навчання.
Роль гри у формуванні соціальних та емоційних навичок
