Команда КВЦ “Парковий” показує, як використання CRM системи може злити маркетинг і продажі в єдину систему, що дозволяє ефективно взаємодіяти з клієнтами на кожному етапі. Вони використали NetHunt CRM, щоб оптимізувати свою роботу, зменшити рутинну роботу на 30% і мати більше часу на стратегію та нові кампанії. Ця система допомогла їм відстежувати ефективність різних маркетингових каналів, швидше обробляти запити та покращити взаємодію з клієнтами. Команда також змогла глибше сегментувати клієнтів і запускати персоналізовані кампанії для підвищення продажів. Завдяки NetHunt CRM, вони побудували цілісну систему взаємодії з клієнтами, що дозволило їм ефективніше досягати спільних бізнес-цілей. В цілому, ця історія показує, як використання CRM може значно підвищити ефективність роботи маркетингу та продажів, допомагаючи побудувати стратегічний підхід до взаємодії з клієнтами.
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM
